Što bi novi startup u djelatnosti prodaje rabljenih vozila trebao napraviti da stvori konkurentsku prednost u zreloj, ali krizama oslabljenoj industriji u kojoj dominiraju jači konkurenti? Kako poslovati, znajući da će troškovi dosega do novih kupaca samo rasti?
Upravo je o tome 2018. godine razmišljao gospodin Marin Zoričić, direktor nove tvrtke Autoto d.o.o. za maloprodaju i veleprodaju rabljenih vozila. Prateći trendove koji nalažu da se automobilska industrija ubrzano digitalizira te da će se jednog dana u potpunosti preseliti online, gospodin Zoričić odlučuje da će Autoto primarno poslovati online i svoju konkurentsku prednost izgraditi na investiciji u visoko kvalitetne web tehnologije.
Tri godine nakon početka poslovanja, mali startup Autoto uspio je ne samo pokrenuti portal za online prodaju rabljenih vozila, nego je ta suradnja iznjedrila potpuno nov, softverom pogonjen i uspješan poslovni model kakav još nije postojao u Hrvatskoj. Ovo je priča o tome kako je razvijen Autoto.hr web od nule do uspjeha, kao i o tome kako je WEB Marketing klijentu pomogao artikulirati i razviti poslovnu ideju.