Nema unaprjeđenja bez trajne kvalitetne podrške razvojnog tima!
Na zajedničkim smo radionicama identificirali UX /
CX dorade koje će povećavati prodaju
Webshop nije prodajni alat koji napravite jednom i ostavite ga
nepromijenjenog godinama. Zato jer se mijenjaju očekivanja i
potrebe kupaca, mora se kontinuirano unaprjeđivati i
prilagođenost webshopa.
Wiener u post-pandemijskim godinama nastavlja pojačavati digitalne aktivnosti: upogonio se performance
marketing i sve se u webshopu kontinuirano diže na višu razinu.
Umjesto pogađanja naslijepo, proces unapređenja započeli
smo s radionicama. Radionice su iznimno korisne jer
omogućuju brz transfer poslovnih znanja na programere i brz
transfer tehničkih informacija na marketingaše.
Wienerove marketingašice na radionice su dovele uvide iz
marketinških mjerenja iz alata kao što su Google Analytics i
Hotjar. Naš tim, sačinjen od poslovnog analitičara i razvojnog
inženjera došao je s prijedlozima kako te uvide pretvoriti u UX
značajke, vizuale i CX unaprjeđenja.
Uvidi su pokazali da neki koraci kupnje u webshopu izazivaju
odgađanje kupnje ili čak potpuno odustajanje. Webshop je
ostvarivao solidnu prodaju unatoč tome, međutim bilo je puno
prostora za unaprjeđenja koja je marketing tim želio iskoristiti.
Sva saznanja s radionica pretvorili smo u pisanu tehničku
specifikaciju za razvojni tim. Prvo smo se uhvatili CX prilagodbe
sučelja za prodaju putnog zdravstvenog i dopunskog
zdravstvenog osiguranja. Promjene smo testirali u produkciji (na
živom webshopu, s pravim kupcima), izmjerili jesu li poboljšani
marketinški lijevci urodili poboljšanjem prodaje, i tek tada
smo nastavili iterativno implementirati jedno po jedno
unaprjeđenje korisničkog iskustva.
Naša kolaboracija povećala je prodaju zato jer je u fokusu svih
promjena bila korist za kupce. Primjerice, proces kupnje toliko
je skraćen da su svi ključni podaci stali na jedan ekran, pa su
kupci manje morali skrolati, što je smanjilo napuštanje košarice.
Otvoreni feedback i pravodobna razmjena
informacija omogućuju dobru dugoročnu suradnju
Kada je 2021. godine Wiener donio novu marketinšku strategiju
fokusiranu na ispunjavanje prodajnih ciljeva tvrtke, marketing
odjel postao je odgovoran za cijeli web i web shop. To tvrtki
omogućuje da jedan odjel u svakom trenutku ima pregled nad
svime što se događa na webu. Prije je webom malo upravljao IT,
malo marketing - što nije donosilo optimalne rezultate.
Preuzimanje webshopa od strane marketinga značilo je i
promjenu u suradnji s WEB Marketingom. Mi smo se morali
priviknuti na novi način rada i na nove odgovorne ljude koji
su postavili smjernice buduće suradnje.
Takve promjene nisu izazovne ako se odmah definiraju pravila
suradnje. Mi smo, konkretno, sjeli s klijentom i dogovorili se
kako želimo raditi. Postavili smo procese, definirali točne
kanale komunikacije te suradnju učinili fluidnijom.
Primjerice, jedan od dogovora bio je da će klijent unaprijed najavljivati zahtjeve, koliko je to moguće. S naše strane, mi smo se pobrinuli da na vrijeme planiramo razvojne resurse. Svi klijenti, pa tako i Wiener, imaju dodijeljene voditelje poslovnog odnosa koji ih dobro poznaju i koji mogu predvidjeti eventualne prepreke uspješnom projektu. Nakon svakog projekta odrađujemo tzv. lessons learned, tj. otvoreno pričamo o tome što je moglo bolje, i to povećava razumijevanje.
Danas smo ekipa koja se međusobno kuži i na istoj smo valnoj duljini. Unaprijed smo dogovorili da ćemo se fokusirati na prioritete, a ne na administrativne i proceduralne stvari.
WEB Marketing može postati tehnološko-poslovni partner i vašoj financijskoj tvrtki.
Kontaktirajte nas za razgovor o vašem projektu!
“U osigurateljnoj industriji digitalizacija
je vrlo aktualna tema, na vrhu
prioriteta, ali ujedno i izazov. Uspješna
suradnja s WEB Marketingom, kao
našim partnerom u području web-a i
webshopa, za nas znači jednostavna i
učinkovita rješenja s kojima
kontinuirano podižemo ljestvicu.”
~ Alina Selanac, direktorica sektora marketinga i komunikacija